Trgovačka lokacija sa perspektivom
Veliki potencijal za privlačenje POTROŠAČA
Ako na jednom mestu ima više atraktivnih ponuđača, to će privući veći broj potrošača - to je velika prednost retail parkova. U njima postoji bogata ponuda različitog asortimana i usluga, dolazak i odlazak su jednostavni, prodavnice su blizu jedna drugoj i ima dovoljno parking mesta. Prisutnost naše prodavnice značajno doprinosi velikoj posećenosti i atraktivnosti lokacije.
Efikasni koncepti
Mogućnosti za retail parkove
Retail parkovi okupljaju na jednom mestu puno ponuda i usluga i zbog toga su savršena opcija da se istakne atraktivnost lokacije. Postoje mnogobrojne mogućnosti da se naprave tržni centri sa Lidlom.
Kriterijumi lokacije
Indeksi i zahtevi
Kao vlasnik ili zakupac – Lidl optimalno iskorišćava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.
Lokacije: | za kupovinu, iznajmljivanje ili zakup. |
---|---|
Parking mesta za kupce: | udoban pristup. |
Zemljište: | izgrađeno ili neizgrađeno u svim veličinama. |
Prodajni prostor | za iznajmljivanje od 1.000 m². |
Projekti: | novi razvoji ili rekonstrukcije. |
Zakupac: | atraktivna grupa zakupaca. |