RETAIL PARK

MNOŠTVO PONUDA, JEDNA ADRESA

Trgovačka lokacija sa perspektivom

Veliki potencijal za privlačenje POTROŠAČA

Ako na jednom mestu ima više atraktivnih ponuđača, to će privući veći broj potrošača - to je velika prednost retail parkova. U njima postoji bogata ponuda različitog asortimana i usluga, dolazak i odlazak su jednostavni, prodavnice su blizu jedna drugoj i ima dovoljno parking mesta. Prisutnost naše prodavnice značajno doprinosi velikoj posećenosti i atraktivnosti lokacije.

Efikasni koncepti

Mogućnosti za retail parkove

Retail parkovi okupljaju na jednom mestu puno ponuda i usluga i zbog toga su savršena opcija da se istakne atraktivnost lokacije. Postoje mnogobrojne mogućnosti da se naprave tržni centri sa Lidlom.

  • Prezentacija robe

    Koncepti hrane

    Modernom izgledu prodavnice takođe doprinosi novi koncept koji obuhvata i robu za poneti, kao što su sveže pecivo, kafa za poneti itd.

  • Za zaštitu životne sredine

    Održiva tehnika

    I u retail parkovima se oslanjamo na održivu tehniku kao što su, između ostalog, LED osvetljenje i ekološki sistem grejanja i hlađenja.

  • Arhitektura

    Prostrano i svetlo

    Koncept velikog prostora, moderna arhitektura i usluge pružaju doživljaj komfora u kupovini.

Kriterijumi lokacije

Indeksi i zahtevi

Kao vlasnik ili zakupac – Lidl optimalno iskorišćava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.

Lokacije:za kupovinu, iznajmljivanje ili zakup.
Parking mesta za kupce:udoban pristup.
Zemljište:izgrađeno ili neizgrađeno u svim veličinama.
Prodajni prostorza iznajmljivanje od 1.000 m².
Projekti:novi razvoji ili rekonstrukcije.
Zakupac:atraktivna grupa zakupaca.

Želite više informacija?

Vaše pitanje za nas

Rado ćemo Vam odgovoriti na sva pitanja o našim konceptima prodavnice za retail parkove. Radujemo se Vašoj poruci!