RETAIL PARKMnoštvo ponuda, jedna adresa

Veliki potencijal za privlačenje POTROŠAČATrgovačka lokacija sa perspektivom

Ako na jednom mestu ima više atraktivnih ponuđača, to će privući veći broj potrošača - to je velika prednost retail parkova. U njima postoji bogata ponuda različitog asortimana i usluga, dolazak i odlazak su jednostavni, prodavnice su blizu jedna drugoj i ima dovoljno parking mesta. Prisutnost naše prodavnice značajno doprinosi velikoj posećenosti i atraktivnosti lokacije.

Mogućnosti za retail parkoveEfikasni koncepti

Retail parkovi okupljaju na jednom mestu puno ponuda i usluga i zbog toga su savršena opcija da se istakne atraktivnost lokacije. Postoje mnogobrojne mogućnosti da se naprave tržni centri sa Lidlom.

Za zaštitu životne sredineOdrživa tehnika

I u retail parkovima se oslanjamo na održivu tehniku kao što su, između ostalog, LED osvetljenje i ekološki sistem grejanja i hlađenja.

Prezentacija robeKoncepti hrane

Modernom izgledu prodavnice takođe doprinosi novi koncept koji obuhvata i robu za poneti, kao što su sveže pecivo, kafa za poneti itd.

ArhitekturaProstrano i svetlo

Koncept velikog prostora, moderna arhitektura i usluge pružaju doživljaj komfora u kupovini.

Indeksi i zahteviKriterijumi lokacije

Kao vlasnik ili zakupac – Lidl optimalno iskorišćava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.

Lokacije:
za kupovinu, iznajmljivanje ili zakup.
Projekti:
novi razvoji ili rekonstrukcije.
Zemljište:
izgrađeno ili neizgrađeno u svim veličinama.
Prodajni prostor
za iznajmljivanje od 1.000 m².
Parking mesta za kupce:
udoban pristup.
Zakupac:
atraktivna grupa zakupaca.

Vaše pitanje za nasŽelite više informacija?

Rado ćemo Vam odgovoriti na sva pitanja o našim konceptima prodavnice za retail parkove. Radujemo se Vašoj poruci!

Kontaktirajte nas